پيام شهردار ارجمند بمناسبت روز خبرنگار

folder_openاخبار

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارجمند، علیرضا انصاری در پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت که متن پيام بدين شرح است:

«ن و َالْقَلَمِ و َمَا يَسْطُرُونَ»
سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد.

۱۷ مرداد ماه یادآور خاطره بزرگ‌مرد عرصه اطلاع‌رسانی شهید محمود صارمی است، شهید گرانقدری که فراقش بهانه‌ای شد برای گرامیداشت روز خبرنگار؛ روزی از جنس حرمت و عشق به قلم.
روز خبرنگار روز حق‌نويسی با سلاح قلم، روز انسان‌های پاک، متعهد، مجاهدان بی‌منت و يادآور مساعی مخلصانه انسان‌های آگاهیست که بصيرت ملت و تصويرگر زمان‌‌اند و برای دانايی جامعه از هيچ کوششی دريغ نمی‌ورزند.
اینجانب ۱۷مرداد روز خبرنگار، روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت قلم را که مقارن با عاشورای حسینی (ع) شده و این همزمانی فقط می‌تواند جایگاه تفکر و شهادت را در این روز نامیرا کند، گرامی داشته و برای همه خبرنگاران پرتلاش شهرستان فیروزکوه و شهر ارجمند از خداوند بزرگ، توفیق و سربلندی و تداوم فعاليت  مسئلت دارم.
اميد است در پرتو منويات مقام معظم رهبری با اتکا بر ارزش‌های دينی و فرهنگی در سایه توجه ویژه دولت مردمی و جوان حزب‌اللهی حضرت آیت‌الله رئیسی، شاهد شکوفایی بیش از پیش جريان صحيح اطلاع‌رسانی در سطوح مختلف جامعه برای پيشرفت همه‌جانبه و تعالی ايران اسلامی باشيم.

علیرضا انصاری
شهردار ارجمند

کلمات کلیدی:

مطالب مرتبط

فهرست