پیام تبریک سرپرست بخشداری ارجمند بمناسبت روز شهرداری و دهیاری

folder_openاخبار

به گزارش روابط عمومی بخشداری ارجمند، “خلیل ارجمندی” با صدور پیامی، ۱۴ تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی سطح بخش ارجمند تبريك و تهنیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی

ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی یکی از مهمترین سیاستگذاری ها در سیستم مدیریتی جدید می باشد، چرا که امروزه شهرها و روستاها نه فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیتها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان می باشند.
روز چهاردهم تیرماه توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، هم افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری و روستایی و اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها،‌سیاست‌ها و برنامه‌های کشور در ارتباط با مدیریت شهری و روستایی، به عنوان “روز شهرداری و دهیاری” در سالنامه رسمی کشور درج گردیده است.
این مهم همه ساله، فرصتی مغتنم برای قدردانی و تجليل از خدمات بدون چشم داشت کارگزاران مردم در عرصه های مدیریت شهری و روستایی می باشد .

این عزیزان در شهرها و روستاها با عزمی جزم در حال خدمات رسانی مطلوب و فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات صحیح و لازم فضایی مناسب، پویا و پر نشاط را برای زندگی و کار شهروندان و روستائیان فراهم نمایند و با ارائه خدمات و دستاوردهای دولت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای مدیریتی توام با تدبیر به منظور برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء سطح زندگی، رضایتمندی و امیدواری مردم شوند.

اینجانب این روز فرخنده را به شهردار محترم ارجمند و دهیاران محترم روستاهای بخش ارجمند تبريك عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون در جهت ایجاد رفاه و آسایش عمومی و ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات به مردم شریف این بخش را خواستارم.

مهین خلیل ارجمندی
سرپرست بخشداری ارجمند

کلمات کلیدی: ,

مطالب مرتبط

فهرست