تبریک سال نو توسط شهردار ارجمند

folder_openدسته‌بندی نشده

خداوند متعال را شاکریم که توفیق دوباره عنایت فرمود تا در گذر ایام ، بهاری دیگر را تجربه و حلول سال جدید را درک نمائیم و به پاس نعمت سلامت و رحمتش سجدة شکر به درگاهش به جای آوریم .

نوروز به عنوان  یادگار پرارج نیاکان ، روز آماده شدن برای تحقّق حاکمیّت الهی بر جهان و پیام آور دوستی ، عشق و محبت است و همة سنتهای نوروز و همة دستورات اسلامی و دستورات بزرگان ما دربارة  نوروز نشان دهندة ویژگی برجسته  و  والای نوروز است . چراکه فرارسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو ، کردار نو ، تصمیم نو برای آینده است . نوروز در کشورما به عنوان یک سنت کهن آغاز نو شدن است ، آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگی است .

آری تازگی طبیعت و آغاز سال نو ، گذر عمری کوتاه از انسان را یادآور می گرددتا که با نیم نگاهی بر رفتار و اعمال گذشته ، فردایی روشن را رقم بزنیم . توفیق گردید که به عنوان خادم و خدمتگزار از دریچة این پنجره  به شما همشهریان که ولی نعمتان واقعی کشور می باشید نوروز را تبریک عرض نمائیم .

امیدواریم در سال 1398 ، با استعانت از درگاه خداوند قادر و متعال و ارواح پاک و مطهر شهیدان همیشه سرافرازمان و بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر تحقّق اهداف نامگذاری امسال و تلاش دولت تدبیر و امید و دیگر مسئولان نظام همة تلاش های خویش را با استفاده از روحیة جهادی برای ارتقاء سطح  رضایتمندی مردم  و خدمت صادقانه به نظام مقدس اسلامی بکار گیریم و با تعامل ، صمیمیت و همکاری  تمامی دلسوزان دست آوردهای بسیار گسترده و بزرگی نصیب شهر و شهروندان ارجمند  بگردانیم .

 

کلمات کلیدی:

مطالب مرتبط

فهرست