پیام تبریک شهردار ارجمند به فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه

folder_openدسته‌بندی نشده

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارجمند: مراسم تکریم و معارفه مهندس مهدی یوسفی جمارانی فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه ۲۹ بهمن ماه ۹۶ با حضور مهندس میرزایی نماینده مردم شهرستان های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، مهندس حسن بیگی معاونت سیاسی اجتماعی استانداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین امیری ارجمند امام جمعه فیروزکوه، مهندس طاهری فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه در جمع مسئولین و مقامات اداری، اجرائی، نظامی و انتظامی استانی و شهرستانی در محل سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد .

به نقل از این واحد ;  شهردار ارجمند – سرکار خانم ربابه خلیل ارجمندی نیز از زحمات چندساله آقای مهندس طاهری فرماندار سابق شهرستان تقدیر و تشکر نمود و برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون نمودند .

ارجمندی مراتب تبریک انتصاب فرماندار جدید را نیز اینگونه بیان نمود :

برادر گرامی جناب آقای مهندس یوسفی جمارانی  فرماندار محترم شهرستان فیروزکوه

با سلام و احترام،

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه ، را صمیمانه تبریک عرض می نماییم.

سوابق ارزشمند جنابعالی در جایگاههای مختلف مدیریت سیاسی واجرائی نوید بخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در خدمت به مردم فهیم ، فرهیخته ، شهرستان فیروزکوه است.
ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف شهرستان فیروزکوه از درگاه خداوند متعال مسألت می نماییم.

ربابه خلیل ارجمندی – شهردار ارجمند

مطالب مرتبط

فهرست