دیدار صمیمانه شهردار با هیأت امنای مسجد جامع شهر ارجمند

folder_openدسته‌بندی نشده

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارجمند : عبدی شهردار ارجمند در این دیدار صمیمانه با هیأت امنای مسجد جامع شهر ارجمند در حوزه های مختلف به گفتگو پرداخت .

عبدی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار ، تعال هرچه بیشتر شهرداری با مساجد را به عنوان مهمترین پایگاه های مذهبی و مردمی در شهر جزء رویکرد فرهنگی مدیریت شهری دانست و گفت : شهر ارجمند با هویت غنی فرهنگی و مذهبی ، پتانسیل بسیار مناسبی برای بهره گیری از این اماکن دارد .

عبدی در این دیدار ضمن تاکید بر ارتقای این گونه تعاملات اظهار داشت: استفاده از نظرات و آرای شهروندان و معتمدین در راستای پیشبرد و ارتقای اهداف مدیریت شهری و انتقاد پذیری و پاسخگو بودن در برابر مردم از ویژگی ها و شاخصه های یک مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
وی ضمن آمادگی بر دریافت تذکرات و انتقادات از سوی شهروندان تصریح کرد:در اداره امور شهر باید اعتقاد به شفافیت و صداقت در امر مدیریت و خدمت به شهروندان وجود داشته باشدو محرمانه تلقی کردن و عدم گزارش مسائل و مشکلات به مردم از آفات مدیریت شهری می باشد.شهردار الوند قانون را فصل الخطاب و منشور مدیریت شهری ذکر کرد و افزود: ادامه مسیر خدمت رسانی بر اساس چارچوب قانون صورت می گیرد و وحدت و همدلی بین مسئولین و مردم از اوجب واجبات است و مجموعه مدیریت شهری خود را ملزم به رعایت و عمل به این سیره می داند.
وی مردم را سهامدار اصلی شهرداری ذکر کرد و افزود : اداره شهر با مشارکت و قبول آرا ، نظرات و انتقادات سازنده همگان امکان پذیر است.

گفتنی است در این جلسه تنی چند از اعضای هیات امنای مسجد جامع  به بیان نظرات و مسایل شهری پرداخته و آمادگی خود را برای همراهی و همکاری با شهرداری در راستای پیشرفت و تعالی شهر اعلام نمودند.

 

مطالب مرتبط

فهرست