پیام تبریک شهردار به مناسبت آغاز دهه فجر

folder_openدسته‌بندی نشده

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارجمند، جناب آقای عباس موحدی، شهردار ارجمند ضمن تبریک ایام دهه فجر پیامی به مناسبت آغاز این دهه، ایراد نمودند که در ذیل متن مشروح پیام ارائه گردیده است.

بسمه تعالی
دهه فجر‌ سرآغاز دوباره طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. دهه فجر، تولد میمون و مبارک اسلام ناب، نقطه عطف تاریخ و تبلور اراده امتی مومن و مجاهد برای حاکمیت ارزش های الهی و در یک کلام انفجار نور بود. اولین روز این دهه ورود سراسر نور یگانه دوران، حقیقت ایمان و جهاد و سلطه ستیزی، امام همه خوبی ها و آخرین روزش، تجلی همه خوبی ها با پیروزی نور بر ظلمت بود.

روز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران ثبت شد؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ بوده که امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش نمود. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن ملت انقلابی ایران، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست داده و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.
اکنون امام عزیز در کنار ما نیست ولیکن به یقین نظاره گر حمایت و پشتیبانی و اطاعت امتش از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.
اینک پس از گذشت 36 سال از عمر پرخیر و برکت نظام اسلامی، باید ببینیم وظیفه ما در قبال این موهبت الهی چیست و چگونه باید به تکلیف خود عمل نموده و بیشترین تلاش خود را جهت حمایت از دستاوردهای این انقلاب و تحقق اهداف متعالی آن انجام دهیم.
اینجانب با افتخار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس، ایام فرخنده و خاطره انگیز دهه مبارک فجر را محضر مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران بویژه مردم شهید پرور، ولایت مدار و دارالحماسه شهر ارجمند تبریک می گویم.

کلمات کلیدی: , , , , , , ,

مطالب مرتبط

فهرست